- Biuro popierius ir popieriaus gaminiai
- Darbo knygos ir kalendoriai 2023 metams
- Mokyklinės prekės
- Darbo saugos ir dezinfekcijos priemonės
- Pakavimo reikmenys
- Dokumentų laikymas ir archyvavimas
- Darbo stalo reikmenys
- Rašymo ir koregavimo reikmenys
- Konferencijų įranga
- Buities prekės
- Informaciniai, bukletų laikikliai, lentelės, rėmeliai
- Maisto prekės
- Dailei ir kūrybai
- Rankdarbiai ir žaislai
- Biuro technika
- Kompiuterinės prekės
- Sporto ir laisvalaikio prekės
- Ergonominiai darbo vietos produktai
- Eksploatacinės medžiagos
- Vėliavos, gaubliai, žemėlapiai
- Biuro baldai
- Buitinė technika
- Virtuvė jūsų biure
- Automobilių priežiūros priemonės
- Galanterija
- Verslo dovanos
- Darbo įrankiai ir sodo prekės
- Antspaudai ir tušas
- Prekės su defektais
Krepšelis
0 prekė(s) - 0.00 €Atsiskaitymo būdai
- Elektroninė bankininkystė.
- Atidėtas mokėjimas – klientams, pasirašiusiems bendradarbiavimo sutartis.
- Grynaisiais pinigais - mokant už prekes pristatančiam asmeniui arba atsiimant prekes UAB "Biuro gidas" būstinėje: Kęstučio g. 62A, Vilniuje.
- Išankstinis mokėjimas bankiniu pavedimu nurodant elektroninės parduotuvės užsakymo numerį arba pagal išankstinio mokėjimo sąskaitos numerį.
Elektronine bankininkyste
Internetinėje parduotuvėje www.biurogidas.lt už prekes galima sumokėti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB „SEB bankas“, AB bankas „Swedbank“, AB "Luminor Bank“, AB „Citadele bankas“, AB „Šiaulių bankas“, UAB „Medicinos bankas“, LKU „Lietuvos kreditų unijos“.
Kaip apmokėti užsakymą naudojantis elektronine bankininkyste:
- Užpildykite kontaktinius duomenis, prie apmokėjimo būdo pasirinkite "El. bankininkystė".
- Patvirtinkite užsakymą.
- www.biurogidas.lt nukreips Jus į mokėjimo sistemos puslapį Paysera.lt
- Pasirinkite banką. Sistema Jums suformuos mokėjimą už prekes. Patvirtinkite mokėjimą.
- Patvirtinus mokėjimą užsakymas pradedamas vykdyti.
Grynaisiais pinigais
Už prekes galite atsiskaityti grynaisiais pinigais. Pasirinkę šį mokėjimo būdą, atsiskaitysite kurjeriui pristačius prekes arba www.biurogidas.lt prekių atsiėmimo vietoje. Galime paprašyti avansinio mokėjimo už retai parduodamas prekes, kurios užsakomos specialiai jums.
Prekių pristatymo metu turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
Banko pavedimu
Už prekes galite atsiskaityti atlikdami įprastą pinigų pervedimą į UAB Biuro gido sąskaitą. Mokėjimo paskirtyje nurodykite užsakymo numerį (užsakymo patvirtinimą ir numerį gausite jūsų nurodytu elektroniniu paštu).
Sąskaitos rekvizitai:
Gavėjas: UAB „Biuro gidas“,
Atsiskaitomosios sąskaitos:
AS Luminor bankas LT614010042403978220,
AB Swedbank LT367300010131218098,
UAB „Paysera LT“ LT903500010001258055.
Mokėjimo paskirtyje reikia nurodyti užsakymo numerį.