Specialus pasiūlymas
Naujos prekės
Sezoninės prekės

Kanceliarinės prekės

Kanceliarinės prekės ir įvairūs raštinės reikmenys, tai daiktai, be kurių vargiai įsivaizduojamas efektyvus kasdienis darbas. Įvairios kanceliarinės priemonės naudojamos tiek biuruose, tiek namuose, tiek mokymosi įstaigose. Neretai renkantis šiuos gaminius gali kilti dvejonių ir klausimų, kaip išsirinkti tinkamiausią prekę. Tad toliau kanceliarinių prekių parduotuvė „Biuro gidas“ pateikia naudingas įžvalgas, kurios palengvins pasirinkimą ir leis užtikrinti sklandžią biuro ar kitos įstaigos veiklą.

Kas yra kanceliarinės prekės ir kam jos naudojamos?

Kanceliariniai reikmenys leidžia efektyviau atlikti tam tikras užduotis ir yra naudojami biure, mokyklose ar kitose darbo vietose. Tai gali būti kopijavimo popierius, darbo stalo reikmenys, rašymo ir pakavimo priemonės ar pan. Visi šie gaminiai leidžia:

  • padidinti darbo efektyvumą;
  • palaikyti tvarką;
  • tinkamai sutvarkyti dokumentus;
  • sklandžiai organizuoti informaciją;
  • padidinti produktyvumą.

Įvairūs segtuvai, įmautės leidžia tinkamai laikyti dokumentus ir šiuos archyvuoti. Pieštukinės, stovai, lentynėlės leidžia palaikyti tvarkingą darbo aplinką, o rašikliai – sklandžiai pasirašyti svarbius dokumentus. Tad akivaizdu, kanceliarinių priemonių pasirinkimas – itin platus. Žemiau išsamiau apžvelgsime kanceliarinių prekių parduotuvės virtualų asortimentą.

 

Biuro prekės ir reikmenys

Prekės biurui gali būti suskirstytos į kelias skirtingas kategorijas. Pavyzdžiui, biuro techniką, baldus ir išmaniuosius įrenginius. Biuro techniką dažniausiai sudaro prietaisai, palengvinantys darbą, pavyzdžiui, skaičiuotuvai, spausdintuvai, skeneriai, šviestuvai ir pan.

Virtualiame asortimente taip pat galite įsigyti ir baldus biurui. Čia rasite ne tik stalus ir kėdes, bet ir spintas, lentynas dokumentams laikyti, pertvaras, apsauginius kilimėlius ir t.t. Be to, norintiems susikurti ergonomišką darbo aplinką, siūlome įsigyti ergonominius baldus. Reguliuojamo aukščio baldai leidžia dirbti tiek atsisėdus, tiek atsistojus. Tokiu būdu galima išlaikyti taisyklingą laikyseną ir produktyvumą darbe. Dėl to gerinami ir darbo rezultatai.

 

Raštinės prekės ir kopijavimo reikmenys

Raštinės reikmenys įprastai skirtos dokumentams tvarkyti. Šią kanceliarinių reikmenų kategoriją sudaro liniuotės, spaustukai, smeigtukai, drožtukai, skylamušiai ir pan. Čia taip pat galima priskirti ir rašiklius, popierių dokumentams spausdinti bei reikmenis šiems archyvuoti.

 

Mokyklinės prekės ir reikmenys

Virtualiame asortimente galite įsigyti ir mokyklines prekes, skirtas ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikams. Šią prekių kategoriją sudaro piešimo, lipdymo, braižymo, rašymo priemonės bei popierius, sąsiuviniai, kuprinės ir t.t. Be to, „Biuro gidas“ gali surinkti mokyklines prekes pirmokui. Pirmoko krepšelį sudaro būtiniausios kanceliarinės priemonės, pavyzdžiui:

  • plunksnakočiai ir pieštukai;
  • sąsiuviniai (rašymui, piešimui);
  • plastilinas;
  • žirklės;
  • ir t.t.

Visos priemonės skirtos rašymui, darbeliams, piešimui. Rinkiniai sudaromi pagal spalvas tiek berniukams, tiek mergaitėms. Be to, tam tikros kanceliarinės priemonės pritaikomos individualiai kairiarankiams ir dešiniarankiams. Tad užsisakydami pirmoko krepšį, išvengsite streso ir užsitęsusio daiktų pirkimo. Viską gausite patogiai vienu metu.

Taigi, visos kanceliarinės prekės internetu gali būti patogiai užsakomos iš bet kurio Lietuvos miesto. Platus asortimento pasirinkimas patenkins visų poreikius. Čia rasite net ik ergonomiškus baldus, bet ir tvarias ofiso prekes, kurios pavers bet kokią įmonę ekologiškesne.

 

Pagrindiniai kanceliarinių prekių tipai

Naudojantis tam tikromis kanceliarinėmis priemonėmis, galima paprasčiau ir lengviau atlikti tam tikras užduotis tiek darbe, tiek mokykloje. Iš esmės, pagrindiniai kanceliarinių priemonių tipai yra šie:

  • popierius ir popieriaus gaminiai;
  • rašymo ir koregavimo reikmenys;
  • dokumentų archyvavimo priemonės.

Visi šie kanceliariniai reikmenys gali būti naudojami ir namuose. Tai ypač aktualu tiems, kurie dirba ar mokosi nuotoliniu būdu iš namų. Siekiant išlikti produktyviais ir organizuotais, svarbu palaikyti tvarkingą stalą namuose. Naudingų įžvalgų, kaip sutvarkyti darbo stalą namuose, galite paskaityti čia.

 

Kodėl verta pirkti biuro ir raštinės prekes iš „Biuro gido“?

„Biuro gidas“ kanceliarinių prekių parduotuvė Vilnius – vieta, kurioje patogiai galite įsigyti mokyklos, biuro prekes. Esame savo srities profesionalai, pasiruošę padėti darbus atlikti kokybiškai ir efektyviai. Turime sukaupę daugiametę patirtį, todėl galime padėti išsirinkti tinkamiausias biuro reikmenis tiek fizinėje parduotuvėje, tiek internetu. Tikime, kad mūsų kataloge siūlomi raštinės reikmenys ir kanceliarinės prekės internetu atitiks kiekvieno lūkesčius. Žemiau pateiksime kelias priežastis, kodėl verta kanceliarines priemones įsigyti pas mus.

 

Platus kanceliarinių prekių asortimentas

Mūsų elektroninėje parduotuvėje ir virtualiame kataloge galite rasti platų spektrą kanceliarinių priemonių. Šios užtikrins ne tik sklandų biuro darbą, bet ir kokybiškai atliktas užduotis mokykloje bei namuose. Čia taip pat rasite:

  • dezinfekcinių priemonių;
  • darbo planavimo knygų;
  • darbo stalo reikmenų;
  • buities prekių;
  • buitinės technikos;
  • maisto prekių;
  • verslo dovanų.

Siūlomas spektras patenkins kiekvieno kliento poreikius. Virtualiame kataloge rasite ir verslo dovanų rinkinių, ir laisvalaikio prekių. Visi raštinės, mokyklos ir biuro reikmenys pasižymi aukšta kokybe. Įsigydami ekologiškus gaminius, prisidėsite prie aplinkos tausojimo.

Be to, mūsų el. parduotuvėje siūloma paslauga „Mėgstamiausios prekės“ dar labiau pagreitins apsipirkimą. Ja naudotis itin paprasta. Išsirinkę ir pažymėję savo mėgstamiausias, reikalingiausias biuro prekes, šias kiekvieną kartą prisijungę įsigysite itin sparčiai ir taip sutaupysite laiko.

 

Patogus atsiskaitymas perkant kanceliarines prekes internetu

Be to, kad turime platų asortimentą, siūlome net kelis skirtingus apmokėjimo būdus už mokyklines, biuro ar raštinės prekes. Tai palengvins pasirinkimą, kaip atsiskaityti ir suteiks daugiau pasirinkimo laisvės. Šiuo metu galima atsiskaityti šiais būdais:

  • naudojant el. bankininkystę;
  • atidedant mokėjimą (privaloma pasirašyti bendradarbiavimo sutartį);
  • atlikus išankstinį bankinį pavedimą.

Be visų šių aukščiau pateiktų būdų, suteikiame galimybę atsiskaityti grynaisiais pristatymo metu. Patogūs atsiskaitymo metodai palengvina biuro įrangos ir reikmenų papildymą ar atnaujinimą. Svarbiausia išsirinkti tinkamiausias ir reikalingiausias raštinės, mokyklines ar biuro prekes internetu.

 

Greitas kanceliarinių prekių pristatymas

Kanceliariniai reikmenys leidžia sutaupyti nemažai laiko, kurį galima skirti svarbesniems darbams ir savo verslo sėkmės kūrimui. Biuro reikmenų parduotuvė „Biuro gidas“ siūlo patogų pristatymą į namus, mokyklą ar biurą. Bet kur, kur Jums patogu. Mes siūlome paprastą apsipirkimo sistemą, kuria išmoksite naudotis vos per kelias minutes, todėl kiekvienas apsipirkimas bus sklandus ir greitas. Daugiau informacijos, apie paprastą apsipirkimą pas mus – čia.

Be to, visas priemones, kurias įsigijote mūsų elektroninėje parduotuvėje, pristatysime nurodytu adresu per 1–3 darbo dienas visoje Lietuvoje. Tad prieš įsigydami gaminius, apsiskaičiuokite, kada norite gauti prekes ir preliminariai kelias dienas prieš atlikite užsakymą.

 

Lengvai valdoma užsakymo ir pirkimo sistema

Naršyti mūsų elektroninėje parduotuvėje galite tiek su registracija, tiek be registracijos. Vis dėl to, užsiregistravę klientai gali pilnai išnaudoti mūsų sistemos teikiamas naudas, pavyzdžiui:

  • matyti užsakymų istoriją;
  • kopijuoti užsakymus;
  • susikurti mėgstamiausių prekių krepšelį;
  • sekti užsakymus;
  • gauti individualius pasiūlymus ir akcijas.

Taigi, norintiems įsigyti kanceliarines prekes pigiau, rekomenduojame užsiregistruoti ir gauti individualiai pritaikytus pasiūlymus. Be to, galėsite patogiai matyti užsakymų istoriją ir, prireikus, kopijuoti užsakymus. Ši galimybė itin naudinga įmonėms, kurios naudoja kopijavimo popierių ir nori pasirūpinti popieriaus atsargomis.

Akivaizdu, priežasčių, kodėl verta apsipirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje – ne viena. Platus asortimentas, lengvai valdoma sistema, patogus atsiskaitymas ir greitas pristatymas visoje Lietuvoje užtikrins sklandžią apsipirkimo patirtį. Norint įsigyti kanceliarines prekes Vilnius – miestas, kuriame yra įsikūrusi fizinė parduotuvė.

 

Domina kokybiški biuro reikmenys Vilniuje? „Biuro gidas“ siūlo platų spektrą kanceliarinių prekių, kurios leis atlikti tiek kasdienius, tiek rečiau atliekamus darbus kokybiškai. Įsigyti norimus gaminius galite tiek fizinėje parduotuvėje Vilniuje, tiek internetu. Visgi, jeigu iškilo klausimų, susiekite su mumis Jums patogiausiu būdu – telefonu, el. paštu ar užpildę užklausos formą. Mūsų komanda pasiruošusi atsakyti į rūpimus klausimus ir padėti išsirinkti tinkamiausias prekes biurui, mokyklai ar namams.

Daugiau
Daugiau
go-to-top