5 žingsniai, kaip įteikti dovaną klientui

Dovanos įteikimas, nesvarbu, ar tai klientui ar pažįstamam, nėra toks lengvas kaip iš pradžių gali pasirodyti. Visada yra tikimybė, kad dovana visiškai nepatiks ir net sudarys neigiamą įspūdį apie jus ar jūsų įmonę. Tad pateikiame 5 pagrindinius žingsnius, kuriais reikėtų vadovautis, norint, kad klientas liktų patenkintas jūsų pastangomis.

1. Progos nustatymas 

Jei bus dovanojama „šiaip sau“, rezultatas nebus toks geras, kokio galbūt tikitės. Todėl nustatyti progą ir ja vadovautis yra svarbu. Padėka už lojalumą, gimtadienis, pasiektas tikslas ir t. t. Progų gali būti įvairių. Tik nepamirškite susiplanuoti viską iš anksto, kad dovana būtų laiku pristatyta klientui. Verta paminėti, kad dažniausiai dovanojama per Kalėdas. Tad jei norite, kad jūsų dovana išsiskirtų, pasistenkite ją įteikti dar prieš šventes.

2. Biudžetas

Apsvarstykite savo biudžetą ir nustatykite limitus. Turėkite omenyje, kad kokybė yra svarbiau nei kiekybė. Geriau skirti pinigų vienai kokybiškai dovanai nei kelioms, kurios nebus naudojamos. Jei visgi norite įteikti ne vieną siurprizą, pasirūpinkite, kad bent vienas daiktas būtų pagrindinis.

3. Dovanos pasirinkimas

Priėjome prie svarbiausio etapo – dovanos išrinkimo. Atsižvelkite į tai, ką jūsų klientas mėgsta. Pavyzdžiui, žinote, kad jis mėgsta kavą. Tuomet įteikite puodelį su įmonės logotipu. Vienas iš populiariausių dovanų paketų yra maisto dėžutės. Tačiau jas siunčiant paštu dažnai susiduriama su problema, jog maistas po to atrodo ne taip gražiai ir skaniai kaip prieš siuntimą. Tad patartina prie jo taip pat įdėti kažką, kas galioja ilgiau, pavyzdžiui kavą ar kokį kitą produktą.

4. Pakavimas

Ne tik dovana turi atrodyti gražiai, bet ir pakuotė, kurioje ji yra. Žmonės tuomet dar labiau laukia, kol galės atidaryti savo dovaną. Kadangi pakavimo medžiagos pasižymi įvairove, tikrai rasite visas reikmenis, kurios reikalingos pakavimui. Naudokite ryškias spalvas, kurios gali patraukti akį. Priklausomai nuo progos, nepamirškite užrašyti ir palinkėjimo.

5. Logistika

Išsirinkite patikimą siuntų pristatymo įmonę, kuri gali pateikti jūsų siuntą laiku. Kitaip dovana gali būti pristatyta jau praėjus progai. O tai žmonėms gali sukelti neigiamas emocijas. Jei yra nedaug klientų, kuriems norite įteikti dovanas, galite jas pristatyti ir asmeniškai. Tačiau priklausomai nuo miesto, kuriame jie gyvena, tai gali kainuoti daug brangiau nei naudotis siuntų pristatymo įmonės paslaugomis.

Nežinote, kaip įteikti dovaną klientams? Vadovaujantis šiais 5 žingsniais, ši užduotis gali tapti kur kas lengvesnė. Nustebinkite savo klientus originalia ir laiku įteikta dovana.

go-to-top