Pirkimo taisyklės

PIRKIMO-PARDAVIMO TAISYKLĖS

1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir UAB Biuro gidas, juridinio asmens kodas 302764569, adresas Kęstučio g. 62A, Vilnius (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje www.biurogidas.lt, užsakant prekes elektroniniu paštu ir/arba telefonu.

2. Prekių užsakymas ir pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas

2.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“.

2.2. Prekių užsakymas taip pat gali būti pateikiamas el. paštu info@biurogidas.lt, laiške nurodant Pirkėjo rekvizitus, pristatymo sąlygas ir Pirkėjo kontaktus.

2.3. Užsakymas gali būti pateikiamas ir telefonu. Užsakymai priimami šiais telefonų numeriais:

+370 8 5247184, +370 607 89993, +370 645 55928;

Užsakymai priimami darbo dienomis, nuo pirmadienio iki ketvirtadienio nuo 8.00 val. Iki 17.00 val. bei penktadieniais nuo 8.00 val. iki 15.45 val. 

2.4. Pardavėjas turi teisę taikyti užsakymo administravimo mokestį užsakymams, mažesniems nei 12,50 eu (neįskaitant pristatymo mokesčio).

2.5. Sutartis galioja iki visiško Pirkėjo ir Pardavėjo tarpusavio pareigų, nustatytų šiose Taisyklėse įvykdymo.

2.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma UAB Biuro gidas el. parduotuvėje.

3. Atsiskaitymo už prekes būdai

3.1. Pirkėjas už prekes gali atsiskaityti šiais būdais:

3.1.1. Elektronine bankininkyste:

El. Parduotuvėje už prekes galima sumokėti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB „SEB bankas“, AB bankas „Swedbank“, AB "Luminor Bank“, AB „Citadele bankas“, AB „Šiaulių bankas“, UAB „Medicinos bankas“, LKU „Lietuvos kreditų unijos“.

Užsakymo apmokėjimas naudojantis elektronine bankininkyste:

Užpildomi kontaktiniai duomenys, prie apmokėjimo būdo pasirenkant „El. bankininkystė“;

Patvirtinamas užsakymas;

www.biurogidas.lt nukreipia Pirkėją į mokėjimo sistemos puslapį Paysera.lt;

Pasirenkamas bankas;

Sistema suformuoja mokėjimą už prekes;

Pirkėjas patvirtina mokėjimą.

Patvirtinus mokėjimą užsakymas pradedamas vykdyti.

3.1.2. Atidėtas mokėjimas – klientams, pasirašiusiems bendradarbiavimo sutartis:

3.1.3. Grynaisiais pinigais arba banko kortele, mokant prekes pristatančiam asmeniui (reikalinga tiksli užsakymo suma) arba atsiimant prekes UAB „Biuro gidas“ būstinėje adresu Kęstučio g. 62A, Vilniuje. Pardavėjas gali paprašyti avansinio mokėjimo už prekes, kurios užsakomos arba gaminamos specialiai Pirkėjui.

3.1.4. Išankstinis mokėjimas bankiniu pavedimu:

Už prekes galima atsiskaityti atliekant įprastą pinigų pervedimą į UAB Biuro gidas banko sąskaitą. Mokėjimo paskirtyje nurodomas užsakymo numeris (užsakymo patvirtinimas ir numeris išsiunčiamas Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu).

Sąskaitos rekvizitai mokėjimui atlikti:

Gavėjas: UAB „Biuro gidas“,

Atsiskaitomosios sąskaitos:

AS Luminor bankas LT614010042403978220;

AB Swedbank LT367300010131218098;

UAB „Paysera LT“ LT903500010001258055.

Mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti užsakymo numerį.

3.1.5. Atsiskaitymas debetinėmis ir kreditinėmis banko kertelėmis internetu, turinčiomis saugaus atsiskaitymo internete galimybę.

4. Pirkėjo teisės ir pareigos

4.1. Pirkėjo teisės:

4.1.1. Vadovaujantis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktais Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.

4.1.2. Pirkėjas (vartotojas) turi teisę atsisakyti prekių pirkimo-pardavimo sutarties su Pardavėju, apie tai raštu pranešdamas Pardavėjui per 14 dienų nuo pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Valstybės žinios, 2000-09-06, Nr. 74-2262) 6.22810 str. 1 d.

4.1.3. Pavyzdinę sutarties atsisakymo formą tvirtina Lietuvos Respublikos Vyriausybė. Formos pavyzdys pateikiamas šių Taisyklių priede.

4.1.4. Pirkėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

4.2. Pirkėjo pareigos:

4.2.1. Pirkėjas privalo priimti užsakytas prekes ir sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą.

4.2.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

4.2.3. Pirkėjo pasirinktos prekės rezervuojamos ir Pardavėjas imasi vykdyti pirkimo-pardavimo sutartį tik tada, kai Pardavėjas gauna pranešimą iš Pirkėjo banko apie apmokėjimą už pasirinktas prekes.

4.2.4. Pirkėjas privalo patvirtinti mokėjimo pavedimą ne vėliau kaip per 24 valandas nuo mygtuko „Patvirtinti užsakymą ” paspaudimo. Per šį terminą mokėjimo pavedimo nepatvirtinus, Pardavėjas turi teisę laikyti, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo-pardavimo sutarties.

4.2.5. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

5. Pardavėjo teisės ir pareigos

5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti el. parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti (nutraukti) jam galimybę naudotis el. parduotuve.

5.2. Pardavėjas turi teisę:

5.2.1. Laikinai arba neterminuotai nutraukti el. parduotuvės veiklą be atskiro įspėjimo.

5.2.2. Pardavėjas turi kitas Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytas teises.

5.2.3. Atsisakyti vykdyti Pirkimo - pardavimo sutartį, sudarytą tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, jei Pirkėjas turėdamas Taisyklių 3.1.2. punkte numatytą teisę, pažeidžia Taisyklių 4.2.1 punktą, t. y. neatsiskaito už prekes per nustatytą terminą.

5.3. Pardavėjo pareigos:

5.3.1. Sudaryti sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis;

5.3.2. Organizuoti Pirkėjo užsakytų prekių pristatymą Pirkėjo nurodytu adresu;

5.3.3. Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 3 darbo dienas, jeigu Pirkėjas atliko išankstinį apmokėjimą.

5.3.4. Pirkėjui atsisakius sutarties per 14 dienų, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus už grąžinamą tvarkingą prekę per 7 dienas, tokiu pačiu būdu, kokiu Pirkėjas sumokėjo už prekes.

6. Prekių pristatymo sąlygos

6.1. Pristatymo kaina:

6.1.1. Nemokamas prekių pristatymas Lietuvoje (išskyrus Neringos savivaldybę) - užsisakius už 40 € (įskaitant PVM);

6.1.2. Prekių pristatymo kaina į Kuršių Neriją derinama individualiai;

6.1.3. Nestandartinių gabaritų prekių (biuro baldai, konferencinė įranga) pristatymo kaina derinama individualiai;

6.1.4. Jei perkama už mažesnę nei 40 € sumą, prekių pristatymas į ofisą ar namus kainuoja 4,50 € (įskaitant PVM), į paštomatą 3 € (įskaitant PVM).

6.2. Pristatymo laikas:

6.2.1. Padarius užsakymą pirmadieniais - penktadieniai iki 15.00 valandos, prekės pristatomos per vieną - tris darbo dienas. Jei užsakomi antspaudai, konferencinė įranga, biuro baldai ar kitos prekės su nurodytu ilgesniu pristatymo terminu - užsakymo pristatymo terminas gali keistis;

6.2.2. Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 valandos.

6.3. Užsakymų atsiėmimo sąlygos:

6.3.1. Užsakymus Pirkėjas gali atsiimti UAB Biuro gidas biure Vilniuje - Kęstučio g. 62A. Užsakymus galima atsiimti darbo dienomis, nuo pirmadienio iki ketvirtadienio nuo 8.00 val. Iki 17.00 val. bei penktadieniais nuo 8.00 val. iki 15.45 val. Kai užsakymas paruošiamas atsiėmimui, Pirkėjas informuojamas atskiru pranešimu.

Gavęs prekių siuntą Pirkėjas kartu su vežėju privalo patikrinti, ar nepažeista siuntos būklė. Jeigu prekių siunta buvo pažeista, Pirkėjas privalo tai pažymėti prekių perdavimo-priėmimo dokumente (važtaraštyje). Priėmus prekes ir pasirašius prekių perdavimo-priėmimo dokumentą (važtaraštį) be pastabų, patvirtinama, kad prekių siunta nebuvo pažeista ir tinkamai pristatyta.

7. Prekių grąžinimas

7.1. Įsigytų prekių el. parduotuvėje grąžinimas vyksta remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso ir Mažmeninės prekybos taisyklių (2001 m. birželio 11 d. Nr. 697, 2014 m. redakcija) nustatyta tvarka.

7.2. Prekes, kurių Pirkėjo netenkina forma, dydis, spalva, modelis ar komplektacija Pardavėjas pakeičia arba priima atgal per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos UAB Biuro gidas biure, esančiame Kęstučio g.62A, Vilnius, jeigu nepažeista grąžinamų prekių išvaizda, pakuotė, komplektacija. Prekių pristatymo išlaidos ir užsakymo administravimo mokestis (jei tokie buvo taikyti) negrąžinami. Nepatikusių prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

7.3. Pirkėjui nusprendus nutraukti sutartį ir informavus apie tai Pardavėją, Pirkėjas praranda teisę naudotis preke nuo pranešimo išsiuntimo datos. Pranešimo išsiuntimo data ir laikas nustatomas pagal Pirkėjo pranešimo išsiuntimo laiką. Jei nustatoma, kad prekė buvo vartota (naudota) po pranešimo išsiuntimo, Pardavėjas turi teisę atsisakyti nutraukti sutartį ir priimti prekę.

7.4. Pirkėjas gali pasinaudoti prekių grąžinimo teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinamos prekės privalo būti pilnai sukomplektuotos. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekės nėra pilnai sukomplektuotos ir tinkamai supakuotos, Pardavėjas arba jo atstovas gali atsisakyti priimti grąžinamas prekes. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

7.5. Jeigu įsigyta prekė neatitiko kokybės reikalavimų, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke, atitinkamai sumažinti prekės kainą arba grąžinti už prekes bei už jų pristatymą sumokėtus pinigus per 7 dienas nuo prašymo pateikimo. Prekės turi būti grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Taip pat Pirkėjas turi pateikti originalią prekės sąskaitą faktūrą (pirkimo dokumentus) bei užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą, kurioje turi būti nurodyta prekių grąžinimo priežastis.

7.6. Nekeičiamos ir negrąžinamos prekės, kurių panaudojimo ar sunaudojimo negalima nustatyti (pavyzdžiui oro gaivikliai, rašalas/tušinukai, klijai ir pan.).

7.7. Nekeičiamos ir negrąžinamos kokybiškos prekės atvežtos ir parduotos pagal specialius užsakymus, taip pat specialiai pagamintos Pirkėjui pagal patvirtintus maketus (vizitinės kortelės, antspaudai, verslo dovanos su įmonės atributika).

8. Garantija

8.1. Pirkėjo įsigytoms prekėms taikoma Lietuvos Respublikos teisės aktuose įtvirtinta 2 metų garantija.

8.2. Prekės garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės perdavimo Pirkėjui momento.

8.3. Pardavėjas nesuteikia prekėms papildomos kokybės garantijos.

8.4. Garantija netaikoma:

8.4.1. Prekėms, kurios pažeistos dėl paties Pirkėjo kaltės, naudojant prekę ne pagal paskirtį ir/arba dėl tyčinio/neatsargaus Pirkėjo elgesio su preke;

8.4.2. Prekėms dėl jų natūralaus nusidėvėjimo.

8.5. Pirkėjui norint pasinaudoti įstatymine garantija, pirkėjas privalo išsaugoti prekės įsigijimo dokumentus, kreiptis į Pardavėją tiesiogiai, paštu ar elektroniniu paštu, pateikti prekės įsigijimą įrodančius dokumentus ir nurodyti prekės trūkumus.

8.6. Pardavėjas, įvertinęs Pirkėjo patektą informaciją, gali:

8.6.1. Pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkama;

8.6.2. Grąžinti pirkėjui jo sumokėtus už prekę pinigus.

8.7. Pardavėjui nustačius, kad prekės trūkumai atsirado dėl šių Taisyklių 27 punkte nustatytų sąlygų, prekė nėra keičiama ir pinigai už ją negrąžinami.

9. Atsakomybė

9.1. Pirkėjas atsako už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl registracijos formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.

9.2. Už pirkimo-pardavimo sutarties, sudarytos naudojantis el. parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

9.3. Pirkėjas atsako už registracijos duomenų perdavimą trečiosioms šalims. Jeigu trečiosios šalys naudojasi Pirkėjo registracijos duomenimis, už trečiosios šalies atliktus veiksmus atsako Pirkėjas.

9.4. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo el. parduotuvėje esančias nuorodas.

9.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.

10. Asmens duomenų tvarkymas

10.1. Pirkėjo asmens duomenis, reikalingus sutarties sudarymui, prekių pristatymui bei komunikavimui su Pirkėju, Pardavėjas tvarko vadovaujantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (ES 2016/679), Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (TAR, 2018-07-11, Nr. 11733) bei kitų, asmens duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatomis.

10.2. Pirkėjas gali susipažinti su informacija apie sutarčiai sudaryti Pardavėjo renkamus asmens duomenis, asmens duomenų tvarkymą, saugojimą ir perdavimą tretiesiems asmenims, Pardavėjo patvirtintoje Privatumo politikoje.

11. Informacijos siuntimas

11.1. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu.

11.2. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo elektroninės parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytu adresu.

12. Ginčų sprendimo ir nagrinėjimo tvarka

12.1. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo ir/ar su Pirkėju sudarytos sutarties, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

12.2. Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, su prašymu dėl vartotojo teisių pažeidimo ir/arba žalos atlyginimo tiesiogiai (adresu Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, Lietuva) arba el. paštu tarnyba@vvtat.lt pateikti tarnybos nustatytą prašymo formą.

12.3. Taip pat pirkėjas turi teisę ginčą nagrinėti neteismine tvarka, naudojantis Elektronine ginčų sprendimo platforma, kuri pasiekiama adresu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LT.

13. Baigiamosios nuostatos

13.1. Pardavėjas turi teisę keisti šių Taisyklių nuostatas savo nuožiūra.

13.2. Aktualios Taisyklės visuomet skelbiamos Pardavėjo internetinėje svetainėje www.biurogidas.lt.

go-to-top