Tvarkos palaikymo biure vadovas: kokių priemonių reikės?

Moksliškai įrodyta, kad tvarkinga darbo vieta padeda mums jaustis geriau ir būti produktyvesniems. Be to, užkrauta, netvarkinga darbo vieta sukelia neprofesionalumo įspūdį, kuris gali pakenkti įmonės reputacijai. Pateikiame keletą patarimų ir pasiūlymų, kokias priemones pasirinkti tam, kad biure palaikyti tvarką būtų paprasta ir patogu. Pasinaudoję universaliais, laiko patikrintais metodais būsite tikri, kad segtuvai ir kitokie archyvavimo reikmenys užpildyti tik reikiama medžiaga, o stalčiai – neperpildyti.

Atlaisvinkite erdvę

Pirmiausia atsikratykite visais nereikalingais daiktais, kurie užima vietą ant Jūsų stalo. Atidžiai peržvelkite darbo vietą: jeigu randate daiktų, kurių seniai nenaudojote ar neradote jiems paskirties, pasiūlykite juos kolegoms arba išmeskite. Tik pašalinę tai, ko nereikia, galėsite efektyviai susidėlioti būtinus daiktus.

Priskirkite daiktams vietą ir jos nekaitaliokite

Geras būdas palaikyti tvarką – numatyti, kur laikysite daiktus, kai jie bus nenaudojami. Tam gali tikti ir darbo stalas ar spintelė, ir kita patalpa – pavyzdžiui, sandėliukas. Jei čia trūksta baldų ar kitokių reikmenų, pasirūpinkite jais. Apsisprendę dėl vietos, jos stenkitės nekeisti – kitaip ilgainiui nenaudojamų daiktų gali tekti ieškoti po visą biurą.

Naudokite priemones, padėsiančias patogiai sutalpinti daiktus

Jeigu turite daug popierinių dokumentų, archyvavimo reikmenys yra tiesiog būtini. Jie pravers norint ir tiesiog sutaupyti vietos, ir patogiai rasti viską, ko reikia.

  • Tam, kad reikalingi dokumentai nepasimestų, talpinkite juos į segtuvus, o atskirus dokumentus sugrupuokite pažymėdami juos skirtukais. Segtuvai – bene populiariausia priemonė. Galite pasirinkti žiedinius, skirtus nedideliam dokumentų kiekiui ar prezentacijoms, ir su arkiniu mechanizmu, tinkamus, kai reikia sutalpinti gausų dokumentų kiekį.
  • Rinkitės archyvavimo dėžes, kuriose laikysite atskirus dokumentus ar jų segtuvus. Jas bus patogu tiek transportuoti, tiek sandėliuoti biure. Archyvinės dėžės gali būti ir spalvingos, pagamintos iš perdirbto kartono, tad jas pritaikyti prie interjero ir poreikių išties paprasta.
  • Kartotekiniai vokai gali praversti dokumentams, kurie nėra naudojami dažnai. Juos galite laikyti specialiose kartotekiniams vokams skirtose dėžutėse.
  • Aplankai atlieka panašią funkciją kaip ir segtuvai. Tačiau jų rūšių yra daugiau: Biurogidas.lt siūlomi kartoniniai aplankai, aplankai su spaustukais, guma ar užtrauktuku, turintys viduje įmautes ar skyrius.

Tinkamai įvertinę poreikius ir pasirinkę papildomas priemones, galite pastebimai sumažinti netvarką, pasirūpinti stilingu interjeru ir tiesiog padidinti komfortą.

Mažinkite reikmenų sąnaudas

Ant stalo nekaupkite lipnių lapukų ar sąvaržėlių atsargų – pasilikite tiek, kad užtektų darbo dienai. Taip ne tik jų sunaudosite mažiau, bet ir palaikysite tvarką. Pritrūkę visuomet galite nukeliauti iki sandėliuko ar kitos vietos, kur laikomi šie reikmenys. Dar viena praktiška idėja – smulkiems daiktams turėkite nedidelę dėžutę ar dėklą.

Paverskite savo biurą tvarkinga ir jaukia erdve. Tai padaryti nėra sudėtinga, o gausite visokeriopos naudos. Nepamirškite, jog archyvavimo reikmenys: segtuvai, aplankai ir kiti dokumentų laikymui skirti daiktai padės darbus atlikti organizuotai. Įsigijus tokių reikmenų, tereikės pasirūpinti tvarkos taisyklėmis ir jų nuosekliai laikytis.

go-to-top